09 September 2015

KREM POMIDOROWY

Będę "skromna" i powiem Wam, że osoby, które poczęstowałam tą zupą powiedzieli jednoznacznie, że od dziś jest to ich  ulubiona pomidorówka.

Składniki:
  • 1l sok pomidorowy 100%
  • 3 duże pomidory
  • 2 marchewki
  • 4 ząbki czosnku
  • ser typu lazur
  • chilli, bazylia, sól, pieprz
  • bułka na grzanki
  • śmietana do dekoracji


Do garnka wlewamy około litr wody. Wrzucamy do niego obrane ze skórki pomidory, marchewkę i czosnek, gotujemy ok. 20min. Całość należy zblendować. Wlewamy sok i doprowadzamy do wrzenia. Przyprawiamy.
Dekorujemy grzankami, serem typu lazur, bazylią i śmietaną






Smacznego :)

8 comments:

  1. O mniaaaaaam! Kocham pomidorową, praktycznie pod każdą postacią, ale jeszcze nigdy nie próbowałam jej z serem!

    ReplyDelete
  2. Chwile mi zajęło znalezienie zakładki do napisania komentarza;-) Przepis na zupę nadaję się idealnie dla mnie! Nieskomplikowana, ale wygląda bardzo wykwintnie. pozdrawiam Zuzka

    ReplyDelete
  3. uwielbiam zupy - krem. Moja specjalnosć to ta z dynii.
    www.puffa.pl

    ReplyDelete
  4. Bardzo lubie zupy krem. Taka jak prezentujesz też jadłam jest bardzo smaczna.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Bardzo lubie zupy krem. Taka jak prezentujesz też jadłam jest bardzo smaczna.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. I u mnie dziś pomidorówa - bo dawno nie gotowałam zupy :)

    ReplyDelete
  7. Jestem totalną fanką pomidorówek. <3 Przetestuję.

    ReplyDelete

DZIĘKUJEMY | THANK YOU | DANKE | MERCI | спасибо