28 July 2015

POKÓJ DZIECIĘCY - 10 MUST HAVE

Choć poczekamy z konkretnym urządzaniem pokoju córki jeszcze troszkę, wtedy kiedy i ona będzie mogła też wtrącić swoje zdanie, to ja już podziwiam piękne udekorowane 4 kąty.
Oto pokój dziecięcy i jego 10 MUST HAVE

1. TIPI, oj z tym zakupem nie będziemy czekali, aż córka sama nam o tym powie. Uwielbia domek pod kołdrą, chować się pod stołem, także jak się tutaj nie domyślić, że z takiego prezentu już teraz ucieszyłaby się.




2. NAMIOT / DOMEK zarówno cudo jak tipi, lecz można kupić już o wiele taniej






3. ŁÓŻKO ZE ZJEŻDŻALNIĄ, zaczynać dzień od zjeżdżalni, na pewno będzie udany.



4. KOLOROWE POMPONIKI, nadają ciepła ... choć dziecko tyle ciepła i miłości rozsiewa i nie wiem czy nie byłoby za gorąco :-)



5. TABLICA, a co tam brud od czegoś wymyślili odkurzacze, liczy się radość dziecka






6. HAMAK, w dzieciństwie zawsze o nim marzyłam ... czy w ogrodzie czy w domu .



7. SZAFY, które pomieszczą ciuszki








8. NAKLEJKI ŚCIENNE W FORMACIE 3D






9. POJEMNIKI NA ZABAWKI





10. ZABAWKI, pokój bez zabawek to żaden pokój dziecka  :)








10 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Fajny wpis :) Hamak, tipi i zjeżdżalnia to moje niespełnione marzenia z dzieciństwa :) Pomysł z tablicą jest świetny, o ile wytłumaczymy dziecku, że tylko w tym jednym miejscu wolno mu rysować na ścianie :)

    MonyikaFashion >klik<

    ReplyDelete
  3. Ostatnio nawet męża pytałam czy nasz sufit się nadaję do hamaku :D
    Fajna sprawa czy to wdomu czy w ogrodzie :)

    ReplyDelete
  4. łóżko ze zjeżdżalnią jest mega - moja chrześniaka miała, co za frajda:p
    Sandicious

    ReplyDelete
  5. Ciekawe pomysły. ;)
    Niedługo i my będziemy na etapie urządzania pokoju dla Olusia. :)

    ReplyDelete
  6. Tipi strasznie mi się podobają, niestety przy wielkości pokoju Mai musieliśmy się powstrzymać przed zakupem. Zawsze marzyłam o takim hamaku i w tym roku spełniłam to marzenie - z tym, że hamak wisi na balkonie ;)

    ReplyDelete
  7. Strasznie dużo ciekawych pomysłów na urzadzenie dziecinnego pokoju. Ja bym miała problem czy kupić tipi czy domek bo jedno i drugie jest fajne, orginalne i bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  8. My mamy tipi ale mamy mało miejsca w pokoju Zosi. Za to przenosimy do salonu lub na dwór i tam jest zabawa :-)
    A aktualnie jesteśmy na metamorfozie pokoju Zosieńki. Mam nadzieję że wyjdzie jak jak tego oczekuję ;-)

    ReplyDelete
  9. Można tu u Ciebie znaleźć mnóstwo inspiracji :) TiPi i u nas się szykuje

    ReplyDelete

DZIĘKUJEMY | THANK YOU | DANKE | MERCI | спасибо